Immortal Gaming
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

forummotion... a nie zaraz... nieważne...

3 posters

Go down

forummotion... a nie zaraz... nieważne... Empty forummotion... a nie zaraz... nieważne...

Pisanie  GlitchMr Czw Paź 06, 2011 7:24 pm

No dobra. Z jakiegoś powodu nie lubię forummotion, ale nieważne Smile. Zapewne wiesz o co chodzi. A jeśli nie to nieważne. No dobra, rozumiem, to nowe forum Smile. Mam nadzieję że forummotion od razu nie usunie go bo nie płacimy Razz.

W każdym razie jestem totalnym noobem, nie potrafię robić spritów 128x128, custom muzyki. A, i hackuję używając Lunar Magic bo nie potrafię używając xkasa (a podobno to proste). Nie używam AddMusica HuFlungDu bo jest zbyt skomplikowany dla mnie (używam za to AddMusicM, ale to tajemnica Wink), zmodyfikowanego tak by automatycznie usuwał headery z muzyki (może go kiedyś wydam...). Jestem też programistą w PHP i Perl... (tak, wiem, jestem noobem bo nie programuję w C)

OK, wystarczy Smile. Przynajmniej na razie. Może potem coś dopiszę.

A, i lol... "New members are not allowed to post external links or emails for 7 days. Please contact the forum administrator for more information."... O_o
GlitchMr
GlitchMr

Liczba postów : 35
Join date : 06/10/2011
Skąd : Milanówek

http://glitchmr.pl/

Powrót do góry Go down

forummotion... a nie zaraz... nieważne... Empty Re: forummotion... a nie zaraz... nieważne...

Pisanie  Teo17 Czw Paź 06, 2011 7:33 pm

Witaj na forum, Glitch.Mr! Miło nam mieć tak uzdolnionego użytkownika! Smile Co do paru opcji jak np. "temat musi mieć przynajmniej 10 liter" jeszcze nie zajrzałem, ale muszę pozmieniać pare rzeczy. Pamiętaj, by przeczytać ogólne zasady forum, które widoczne są jako globalne ogłoszenie w każdej sekcji. Jest tam pare wskazówek, jak np. zmienić język forum na polski. Wink
Teo17
Teo17
Admin

Liczba postów : 154
Join date : 05/10/2011

https://immgaming.forumpolish.com