forummotion... a nie zaraz... nieważne...
3 posters
Immortal Gaming :: Ważne :: Powitania
Strona 1 z 1
forummotion... a nie zaraz... nieważne...
No dobra. Z jakiegoś powodu nie lubię forummotion, ale nieważne . Zapewne wiesz o co chodzi. A jeśli nie to nieważne. No dobra, rozumiem, to nowe forum . Mam nadzieję że forummotion od razu nie usunie go bo nie płacimy .
W każdym razie jestem totalnym noobem, nie potrafię robić spritów 128x128, custom muzyki. A, i hackuję używając Lunar Magic bo nie potrafię używając xkasa (a podobno to proste). Nie używam AddMusica HuFlungDu bo jest zbyt skomplikowany dla mnie (używam za to AddMusicM, ale to tajemnica ), zmodyfikowanego tak by automatycznie usuwał headery z muzyki (może go kiedyś wydam...). Jestem też programistą w PHP i Perl... (tak, wiem, jestem noobem bo nie programuję w C)
OK, wystarczy . Przynajmniej na razie. Może potem coś dopiszę.
A, i lol... "New members are not allowed to post external links or emails for 7 days. Please contact the forum administrator for more information."... O_o
W każdym razie jestem totalnym noobem, nie potrafię robić spritów 128x128, custom muzyki. A, i hackuję używając Lunar Magic bo nie potrafię używając xkasa (a podobno to proste). Nie używam AddMusica HuFlungDu bo jest zbyt skomplikowany dla mnie (używam za to AddMusicM, ale to tajemnica ), zmodyfikowanego tak by automatycznie usuwał headery z muzyki (może go kiedyś wydam...). Jestem też programistą w PHP i Perl... (tak, wiem, jestem noobem bo nie programuję w C)
OK, wystarczy . Przynajmniej na razie. Może potem coś dopiszę.
A, i lol... "New members are not allowed to post external links or emails for 7 days. Please contact the forum administrator for more information."... O_o
Re: forummotion... a nie zaraz... nieważne...