-=-=-=-=-=-Tworzenie Poziomu (PRZECZYTAJ TO!)-=-=-=-=-=-
3 posters
Strona 1 z 1
-=-=-=-=-=-Tworzenie Poziomu (PRZECZYTAJ TO!)-=-=-=-=-=-
Tak więc, collab został rozpoczęty. Trzeba przedyskutować jeszcze pare spraw, więc musimy się sprężyć.
-----------------------------------------------------------------------------------------
Zapisy do poziomów Pierwszego Świata odbędą się:
19 Listopad, 2011 (Sobota) 12:00
Powinna się jeszcze pojawić druga data zapisów, ale to o wiele później. O co chodzi? Mianowicie, aby sprawdzić co umiemy i nie męczyć się na samym początku, najpierw zostaną otworzone zapisy do pierwszego świata, a jakiś czas później, zapisy do pozostałych światów. Ważna rzecz: gdy zapisy do poziomów pierwszego świata zostaną otwarte, nie możesz zamówić więcej niż jeden poziom!!! W między czasie mapa świata powinna być skończona, i będzie można sobie wypatrzeć poziom. Aby zamówić sobie poziom, należy napisać w temacie twojego poziomu cokolwiek. Napisałeś w temacie - poziom jest twój.
-----------------------------------------------------------------------------------------
Puzzle:
Dobrze wiemy, że chciałbyś, aby twój poziom był interesujący, i bardzo się z tego cieszymy, lecz nie powinieneś przesadzać, gdy robisz puzzle. Zawsze miło jest zrobić coś krótkiego, ciekawego, ale bez przesady. Jeżeli masz zamiar kazać graczowi nieść 3 razy przez cały poziom przycisk lub trampolinę, dziękujemy, lecz nie przyjmujemy puzzli tego typu. Jeżeli natomiast używasz ASM'u albo kreatywnych sposobów na tworzenie puzzli, (np. bloki kontrolowane poprzez przełącznik ON/OFF) zawsze jest to mile widziane w twoim poziomie.
Smocze Monety (Dragon Coins) oraz Midway Point:
Upewnij się, że posiadasz 5 smoczych monet w twoim poziomie. Ukryj je w sprytnym miejscu, lecz adekwatnie do bieżącego świata, w którym znajduje się twój poziom by nie były schowane zbyt trudno. Pamiętaj też, by umieścić Midway Point, dzięki któremu gracz będzie mógł rozpocząć poziom od połowy zaraz po śmierci Mario. Postaraj się wstawić go po środku poziomu - nie za blisko początku, nie za blisko końca.
Długość Poziomów:
Aby zagwarantować graczowi pełnię przyjemności, pamiętaj, by długość twoich poziomów nie była za krótka ani za długa. Upewnij się, że poziom nie posiada mniej niż $10 screenów, oraz nie posiada więcej niż $1F screenów. Długość poziomów jest bardzo ważna - poziom nie powinien zająć mniej niż 200 sekund SMW, lub więcej niż 500 sekund SMW.
Dinozaur Yoshi:
Ten zwierzak będzie wykorzystany pod koniec dodatkowego świata, więc nie umieszczaj go w twoim poziomie. Inaczej dodatkowy świat stanie się niepotrzebny oraz bezużyteczny.
-----------------------------------------------------------------------------------------
Muzyka:
Do Produkcji SMW: Immortal Gaming stworzone są ścieżki dźwiękowe skomponowane przez naszych Polskich Użytkowników. Jeżeli chcesz wybrać muzykę do swojego poziomu, wybierz piosenkę z listy piosenek, które zostały skomponowane. Nie możesz używać ścieżek dźwiękowych z innych gier. (np. SMB3) Chcielibyśmy, by muzyka skomponowana do tego hack'a była autentycznie stworzona przez Polaków. Przyniesie to więcej oryginalności, gdy hack zostanie skończony.
Grafiki:
Grafiki będą rysowane do tej gry przez naszych użytkowników. Jeżeli nie posiadasz grafiki odpowiedniej dla ciebie, możesz ją narysować, albo poprosić kogoś, by narysował ją dla ciebie. Teraz pare zasad:
- Jeżeli rysujesz FG, użyj palety 2.
- Jeśli tworzysz BG, skorzystaj z palety 3.
Nie powinieneś używać grafik z innych gier.
ASM:
Jeżeli chciałbyś urozmaicić swój poziom używając ASM'u, zawsze możesz skorzystać ze źródeł na SMWC, Immortal Games, i każdych innych miejsc. Pamiętaj, by ASM, którego używasz ulepszał twój poziom, a nie komplikował go.
-----------------------------------------------------------------------------------------
Gdy twój poziom jest ukończony i zaakceptowany:
Jeżeli ukończyłeś swój poziom i został on zaakceptowany, wyślij do mnie (Teo17) wszystkie potrzebne pliki, tj.:
-Plik .mwl
-Pliki ExGFX (.bin), jeżeli użyłeś grafiki, która nie była w BaseROM
-Pliki stron Map16 (.map16), czyli wszystkie strony Map16, które zmodyfikowałeś
-Pliki ASM (wszystkie kody ASM, których użyłeś w poziomie, jeśli ich w ogóle użyłeś)
-Rzeczy takie jak np. Tekst Message Box'ów, których użyłeś w poziomie.
-----------------------------------------------------------------------------------------
Podsumowując, mam nadzieję, że wszystkie zasady regulaminu zostały przeczytane. Pamiętaj, by informować nas o stanie twojego poziomu przynajmniej raz w tygodniu w temacie twojego poziomu. Powodzenia z tworzeniem poziomów oraz pomocą przy tworzeniu gry, wszyscy na ciebie liczymy!
-----------------------------------------------------------------------------------------
Zapisy do poziomów Pierwszego Świata odbędą się:
19 Listopad, 2011 (Sobota) 12:00
Powinna się jeszcze pojawić druga data zapisów, ale to o wiele później. O co chodzi? Mianowicie, aby sprawdzić co umiemy i nie męczyć się na samym początku, najpierw zostaną otworzone zapisy do pierwszego świata, a jakiś czas później, zapisy do pozostałych światów. Ważna rzecz: gdy zapisy do poziomów pierwszego świata zostaną otwarte, nie możesz zamówić więcej niż jeden poziom!!! W między czasie mapa świata powinna być skończona, i będzie można sobie wypatrzeć poziom. Aby zamówić sobie poziom, należy napisać w temacie twojego poziomu cokolwiek. Napisałeś w temacie - poziom jest twój.
-----------------------------------------------------------------------------------------
Puzzle:
Dobrze wiemy, że chciałbyś, aby twój poziom był interesujący, i bardzo się z tego cieszymy, lecz nie powinieneś przesadzać, gdy robisz puzzle. Zawsze miło jest zrobić coś krótkiego, ciekawego, ale bez przesady. Jeżeli masz zamiar kazać graczowi nieść 3 razy przez cały poziom przycisk lub trampolinę, dziękujemy, lecz nie przyjmujemy puzzli tego typu. Jeżeli natomiast używasz ASM'u albo kreatywnych sposobów na tworzenie puzzli, (np. bloki kontrolowane poprzez przełącznik ON/OFF) zawsze jest to mile widziane w twoim poziomie.
Smocze Monety (Dragon Coins) oraz Midway Point:
Upewnij się, że posiadasz 5 smoczych monet w twoim poziomie. Ukryj je w sprytnym miejscu, lecz adekwatnie do bieżącego świata, w którym znajduje się twój poziom by nie były schowane zbyt trudno. Pamiętaj też, by umieścić Midway Point, dzięki któremu gracz będzie mógł rozpocząć poziom od połowy zaraz po śmierci Mario. Postaraj się wstawić go po środku poziomu - nie za blisko początku, nie za blisko końca.
Długość Poziomów:
Aby zagwarantować graczowi pełnię przyjemności, pamiętaj, by długość twoich poziomów nie była za krótka ani za długa. Upewnij się, że poziom nie posiada mniej niż $10 screenów, oraz nie posiada więcej niż $1F screenów. Długość poziomów jest bardzo ważna - poziom nie powinien zająć mniej niż 200 sekund SMW, lub więcej niż 500 sekund SMW.
Dinozaur Yoshi:
Ten zwierzak będzie wykorzystany pod koniec dodatkowego świata, więc nie umieszczaj go w twoim poziomie. Inaczej dodatkowy świat stanie się niepotrzebny oraz bezużyteczny.
-----------------------------------------------------------------------------------------
Muzyka:
Do Produkcji SMW: Immortal Gaming stworzone są ścieżki dźwiękowe skomponowane przez naszych Polskich Użytkowników. Jeżeli chcesz wybrać muzykę do swojego poziomu, wybierz piosenkę z listy piosenek, które zostały skomponowane. Nie możesz używać ścieżek dźwiękowych z innych gier. (np. SMB3) Chcielibyśmy, by muzyka skomponowana do tego hack'a była autentycznie stworzona przez Polaków. Przyniesie to więcej oryginalności, gdy hack zostanie skończony.
Grafiki:
Grafiki będą rysowane do tej gry przez naszych użytkowników. Jeżeli nie posiadasz grafiki odpowiedniej dla ciebie, możesz ją narysować, albo poprosić kogoś, by narysował ją dla ciebie. Teraz pare zasad:
- Jeżeli rysujesz FG, użyj palety 2.
- Jeśli tworzysz BG, skorzystaj z palety 3.
Nie powinieneś używać grafik z innych gier.
ASM:
Jeżeli chciałbyś urozmaicić swój poziom używając ASM'u, zawsze możesz skorzystać ze źródeł na SMWC, Immortal Games, i każdych innych miejsc. Pamiętaj, by ASM, którego używasz ulepszał twój poziom, a nie komplikował go.
-----------------------------------------------------------------------------------------
Gdy twój poziom jest ukończony i zaakceptowany:
Jeżeli ukończyłeś swój poziom i został on zaakceptowany, wyślij do mnie (Teo17) wszystkie potrzebne pliki, tj.:
-Plik .mwl
-Pliki ExGFX (.bin), jeżeli użyłeś grafiki, która nie była w BaseROM
-Pliki stron Map16 (.map16), czyli wszystkie strony Map16, które zmodyfikowałeś
-Pliki ASM (wszystkie kody ASM, których użyłeś w poziomie, jeśli ich w ogóle użyłeś)
-Rzeczy takie jak np. Tekst Message Box'ów, których użyłeś w poziomie.
-----------------------------------------------------------------------------------------
Podsumowując, mam nadzieję, że wszystkie zasady regulaminu zostały przeczytane. Pamiętaj, by informować nas o stanie twojego poziomu przynajmniej raz w tygodniu w temacie twojego poziomu. Powodzenia z tworzeniem poziomów oraz pomocą przy tworzeniu gry, wszyscy na ciebie liczymy!
Ostatnio zmieniony przez Teo17 dnia Pią Lis 18, 2011 4:39 pm, w całości zmieniany 5 razy
Re: -=-=-=-=-=-Tworzenie Poziomu (PRZECZYTAJ TO!)-=-=-=-=-=-
Zastrzeżenie!
Ja MUSZĘ użyć piosenek z 3 DKC, i jendej piosenki skomponowanej przez użytkownika SMWC. One najbardziej pasują do moich poziomów. Jeżeli nie będę mógł ich użyć to przeniosę poziomy do innego hacku.
Ja MUSZĘ użyć piosenek z 3 DKC, i jendej piosenki skomponowanej przez użytkownika SMWC. One najbardziej pasują do moich poziomów. Jeżeli nie będę mógł ich użyć to przeniosę poziomy do innego hacku.
Luigi370- Liczba postów : 80
Join date : 07/10/2011
Age : 24
Re: -=-=-=-=-=-Tworzenie Poziomu (PRZECZYTAJ TO!)-=-=-=-=-=-
Niestety nie wiem, czy to będzie możliwe. Zawsze możesz także poprosić kogoś, by skomponował utwór dla ciebie, albo sam go skomponować, by pasował do twoich poziomów. Jak narazie jeszcze planujemy różne rzeczy, ale zgaduję, że będzie można zmienić pare rzeczy w przyszłości. Jak narazie, spróbujmy zobaczyć na ile stać Polaków z takimi zasadami. Muzyka do poziomów będzie wybierana pod koniec tworzenia. Jeżeli zamierasz wybrać muzykę do poziomu, pare ludzi w niego zagra, i jeżeli wybrana muzyka naprawdę będzie pasować do poziomu, zobaczymy co się da zrobić. Jednak jeżeli chodzi o grafiki, tutaj raczej nie zmieniamy zasad, gdyż jest to coś, co gracz widzi przez cały czas gdy gra, więc tutaj nie będzie zmian. A zresztą zastanawiałem się jeszcze nad muzyką, gdyż akurat kusi mnie, by użyć paru piosenek z Chrono Trigger, wiec zobaczymy. PS. Znowu zapomniałem zamknąć temat...
Re: -=-=-=-=-=-Tworzenie Poziomu (PRZECZYTAJ TO!)-=-=-=-=-=-
lolPS. Znowu zapomniałem zamknąć temat...
Ale tak na poważnie, co jest złego w portach. Nawet nie wiem czy zrobimy sensowną ilość CUSTOM muzyki na ten hack, bo nie chcę słuchać w kółko jednego i tego samego. Chętnie bym pomógł, ale nie umiem portować.
A tak na poważnie, według mnie wystarczy w zupełności nie używać nadużywanych ścieżek (których słychać pełno w hackach). Zdecydowałem się zrobić krótką listę:
- Praktycznie wszystko z serii Donkey Kong Country (tak, też część druga i trzecia (zwłaszcza druga))
- Muzyka z Super Mario All-Stars (nie tyle nadużywana, ale brzmi dziwnie stylem do innych portów na SMWC)
- Muzyka z Yoshi's Island (zwłaszcza zamek, jaskinia i boss)
- Muzyka z Touhou
- Mega Man 2 - Dr. Wily Stage 1
- Super Mario 64 - Bob-omb Battlefield
- Super Mario 64 - Dire Dire Docks
- Cave Story - Running Hell
- Mario & Luigi: Superstar Saga - Popple Battle
- CUSTOM - Epic Battle (mogę podejrzewać SMWCP o to...)
- Mega Man 3 - Snake Man's Stage
- Mega Man 4 - Final Battle
Oczywiście można do tego pododawać trochę, ale spróbuj coś znaleźć czego nie wymieniłem . Chętnie to dodam do tej listy. Naprawdę, na SMWC jest dużo muzyki tylko praktycznie nikt nie próbuje wykorzystać czegoś innego niż to.
Re: -=-=-=-=-=-Tworzenie Poziomu (PRZECZYTAJ TO!)-=-=-=-=-=-
Ale jeżeli nie będę mógł użyć tych trzech z DKC to nie wiem co zrobię z muzą.
Chyba każdy powie że muzyka pasuje bo właśnie na podstawie piosenek się wzorowałem.
Chyba każdy powie że muzyka pasuje bo właśnie na podstawie piosenek się wzorowałem.
Luigi370- Liczba postów : 80
Join date : 07/10/2011
Age : 24
Re: -=-=-=-=-=-Tworzenie Poziomu (PRZECZYTAJ TO!)-=-=-=-=-=-
W każdym razie, są pewne zmiany dotyczące najbliższych zdarzeń. Można je znaleźć na początku pierwszego postu.
Re: -=-=-=-=-=-Tworzenie Poziomu (PRZECZYTAJ TO!)-=-=-=-=-=-
Ja bym chciał zamówić jakiś bo już zrobiłem ale ty mówisz że on był by dobry na góry. Ja tam myślę inaczej. W każdym razie rezerwuję.
Luigi370- Liczba postów : 80
Join date : 07/10/2011
Age : 24
Re: -=-=-=-=-=-Tworzenie Poziomu (PRZECZYTAJ TO!)-=-=-=-=-=-
Dobra, spoko. Dam ci go do pierwszego świata, ale mógłbyś dodać trochę więcej ruin. (w parunastu miejscach po prostu wstawić jakieś kamienne klocki, takie z zamku)
Strona 1 z 1
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|