Immortal Gaming
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

DemXiX Strikes Back at SMW Hacking!

4 posters

Go down

DemXiX Strikes Back at SMW Hacking! Empty DemXiX Strikes Back at SMW Hacking!

Pisanie  DemXiX Nie Paź 09, 2011 4:20 pm

Cześć, tu DemXiX, obecnie jako XVoIR! Very Happy

Ciota ze mnie bo nie znam się na dodawania muzyki, spritów, bloczków itp.

Wolę tradycyjny hacking. Umiem jednak tylko ExGFX którego się nie mogłem nauczyć przez 3-6 miesięcy, a po rocznej przerwie tak jakoś samo weszło ._.

DemXiX

Liczba postów : 54
Join date : 06/10/2011

Powrót do góry Go down

DemXiX Strikes Back at SMW Hacking! Empty Re: DemXiX Strikes Back at SMW Hacking!

Pisanie  Wormer21 Nie Paź 09, 2011 4:40 pm

Witaj na forum Immortal Gaming! To, że nie umiesz dodawać bloków lub innych rzeczy nie znaczy, że "jesteś cienki". Najważniejszą rzeczą w robieniu hacków to plansze. Gdyby był chocolate hack ze średnimi pomysłami i średnio zbudowanymi planszami to by nie dorównał vanilla hackowi, który ma genialne pomysły i świetnie zbudowane plansze. Pamiętaj, plansze to klucz do hackowania. Wink
Wormer21
Wormer21

Liczba postów : 80
Join date : 07/10/2011
Age : 27
Skąd : Sprzed kompa

Powrót do góry Go down

DemXiX Strikes Back at SMW Hacking! Empty Re: DemXiX Strikes Back at SMW Hacking!

Pisanie  Teo17 Nie Paź 09, 2011 4:45 pm

Wszystko to, co powiedział Wormer21. Smile Witamy cię, zatem. Mamy nadzieję, że dobrze tutaj spędzisz czas i pomożesz nam w naszym Polskim Collaboration Hack'u. Wink
Teo17
Teo17
Admin

Liczba postów : 154
Join date : 05/10/2011

https://immgaming.forumpolish.com

Powrót do góry Go down

DemXiX Strikes Back at SMW Hacking! Empty Re: DemXiX Strikes Back at SMW Hacking!

Pisanie  GlitchMr Nie Paź 09, 2011 6:55 pm