DemXiX Strikes Back at SMW Hacking!
4 posters
Immortal Gaming :: Ważne :: Powitania
Strona 1 z 1
DemXiX Strikes Back at SMW Hacking!
Cześć, tu DemXiX, obecnie jako XVoIR!
Ciota ze mnie bo nie znam się na dodawania muzyki, spritów, bloczków itp.
Wolę tradycyjny hacking. Umiem jednak tylko ExGFX którego się nie mogłem nauczyć przez 3-6 miesięcy, a po rocznej przerwie tak jakoś samo weszło ._.
Ciota ze mnie bo nie znam się na dodawania muzyki, spritów, bloczków itp.
Wolę tradycyjny hacking. Umiem jednak tylko ExGFX którego się nie mogłem nauczyć przez 3-6 miesięcy, a po rocznej przerwie tak jakoś samo weszło ._.
DemXiX- Liczba postów : 54
Data rejestracji : 06/10/2011
Re: DemXiX Strikes Back at SMW Hacking!
Witaj na forum Immortal Gaming! To, że nie umiesz dodawać bloków lub innych rzeczy nie znaczy, że "jesteś cienki". Najważniejszą rzeczą w robieniu hacków to plansze. Gdyby był chocolate hack ze średnimi pomysłami i średnio zbudowanymi planszami to by nie dorównał vanilla hackowi, który ma genialne pomysły i świetnie zbudowane plansze. Pamiętaj, plansze to klucz do hackowania.
Wormer21- Liczba postów : 80
Data rejestracji : 07/10/2011
Wszystko to, co powiedział Wormer21. Witamy cię, zatem. Mamy nadzieję, że dobrze tutaj spędzisz czas i pomożesz nam w naszym Polskim Collaboration Hack'u.
Witaj na naszym forum. Nie przejmuj się tym że nie potrafisz tworzyć custom spritów czy muzyki. Ja też nie potrafię . Nie lubię też custom grafik. Ale nie szkodzi. Według mnie można zrobić dobrego hacka bez tych śmieci . (dalsze powitania...)
Nie piszę że nie umiem zrobić tylko dodać nie umiem
Dodawanie nie jest trudne. Tworzenie nie jest takie łatwe, bo wymaga wiedzy o ASM. Zrobiłbym tutoriala o Sprite Tool, ale teraz jest nieco za późno na pisanie (a zwłaszcza, że jutro do szkoły).
Wormer21- Liczba postów : 80
Data rejestracji : 07/10/2011
Ale wiadomo że jak ja dodaję to zawsze muszę coś zepsuć ._>