Dyskusja na Temat Gry: Ścieżki Dźwiękowe
5 posters
Strona 1 z 3
Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Dyskusja na Temat Gry: Ścieżki Dźwiękowe
I oto jest temat dla naszego collaboration hack'a poświęcony ścieżkom dźwiękowym. Ludzie będą tu komponować ścieżki dźwiękowe dla poszczególnych poziomów.
Legenda:
Czerwony - Ścieżka Dźwiękowa jest Otwarta!
Niebieski - Praca nad Ścieżką Dźwiękową jest w Toku.
Zielony - Ścieżka Dźwiękowa jest Skomponowana.
Tak więc, praca nad piosenkami do map została ukończona, i zaczynamy teraz większe wyzwanie - komponowanie piosenek do poziomów!
Mam nadzieję, że inni użytkownicy także spróbują swoich sił w komponowaniu. Nie bój żaby, Teo17 nie gryzie!
Legenda:
Czerwony - Ścieżka Dźwiękowa jest Otwarta!
Niebieski - Praca nad Ścieżką Dźwiękową jest w Toku.
Zielony - Ścieżka Dźwiękowa jest Skomponowana.
Nazwa Mapy | Kompozytor |
Główna Mapa | Luigi370 |
Lodowa Dolina | Teo17 |
Podziemna Łąka | Luigi370 |
Leśne Bagna | Luigi370 |
Wulkany Śmierci | Teo17 |
Kosmiczna Otchłań | Luigi370 |
Lot Łodzią Latającą | Luigi370 |
Dodatkowy Świat | Teo17 |
Tak więc, praca nad piosenkami do map została ukończona, i zaczynamy teraz większe wyzwanie - komponowanie piosenek do poziomów!
Nazwa Piosenki | Kompozytor |
Zielone Wzgórza | Luigi370 |
Poziom Łąkowy 2 | Teo17 |
Ciemna Jaskinia | Luigi370 |
Poziom Zamkowy 1 | --- |
Poziom Ruinowy | --- |
Poziom Wodny 1 | --- |
Śnieżna Kraina | Luigi370 |
Mam nadzieję, że inni użytkownicy także spróbują swoich sił w komponowaniu. Nie bój żaby, Teo17 nie gryzie!
Ostatnio zmieniony przez Teo17 dnia Pią Lis 04, 2011 4:59 pm, w całości zmieniany 22 razy
Re: Dyskusja na Temat Gry: Ścieżki Dźwiękowe
Sorry ale mam już skończoną podziemną.
bin.smwcentral.net/u/10521/Grassy%2BCave.spc
I leśne bagna zaczynają od początky. Zmienić na niebieski!
Edit:
Podobne do poprzedniego ale jest: bin.smwcentral.net/u/10521/Forest%2Bvalley.spc
bin.smwcentral.net/u/10521/Grassy%2BCave.spc
I leśne bagna zaczynają od początky. Zmienić na niebieski!
Edit:
Podobne do poprzedniego ale jest: bin.smwcentral.net/u/10521/Forest%2Bvalley.spc
Luigi370- Liczba postów : 80
Data rejestracji : 07/10/2011
Age : 25
Re: Dyskusja na Temat Gry: Ścieżki Dźwiękowe
Heh, szybko robisz te porty. Ja bym raczej spędził trochę więcej czasu na ulepszaniu ich, ale jest ok. Nie lubię trochę początku i tej części, gdy wchodzi drugi instrument, ale później, gdy nagle wchodzi wiele instrumentów, muzyka jest wspaniała, atmosferyczna, i po prostu extra! Nie spodziewałem się tego. Myślę, że powinieneś uciąć pierwsze 15 sekund, albo ulepszyć je trochę. Zanim gracz wejdzie do poziomu, minie jakieś pare sekund, więc nie będzie miał szansy posłuchać tej świetnej części, więc powinieneś to trochę zmienić. Jak narazie ta muzyka jest chyba moją ulubioną.
Re: Dyskusja na Temat Gry: Ścieżki Dźwiękowe
Wiesz każda piosenka ma jakieś intro. Nawet te w ASMWCP2. Jak będzie przechodził z levela do levela to odsłucha.
Luigi370- Liczba postów : 80
Data rejestracji : 07/10/2011
Age : 25
Re: Dyskusja na Temat Gry: Ścieżki Dźwiękowe
Że tak zapytam, w czym lub jak i czym robisz muzykę? Bo sam chciałbym kiedyś spróbować :d
DemXiX- Liczba postów : 54
Data rejestracji : 06/10/2011
Re: Dyskusja na Temat Gry: Ścieżki Dźwiękowe
Hmmm... Nie widziałem jeszcze tej z bagien, więc teraz ją ocenię:
Jest bardzo fajna. Zwięzła, krótka, i słodka krótko mówiąc. Te inne instrumenty są trochę za ciche w porównaniu do bębnów. A tak, to jest ok. Wierzę, że mogą być nawet lepsze. Jak masz czas, zawsze możesz je ulepszyć, i będzie jeszcze lepiej. Mógłbyś dodać jeszcze z instrument do tej piosenki na główną mapę (bębny np.) i było by świetnie. Przy okazji, skoro w tym hack'u ma być ta latająca łódź, a ona zmienia muzykę na mapie na czas lotu, to jeszcze trzeba będzie skomponować do niej muzykę. A co do tego intro, te dwa instrumenty się ze sobą trochę gryzą w tym intro do podziemnej ścieżki, więc myślę, że powinieneś zmienić tą małą rzecz, i będzie gites. A muzykę kiedyś komponowałem w Anvil Studio, (jest tam spoko), później S.N.N. powiedział mi, żebym spróbował w tym F**** Studio, (nie pamiętam nazwy), ale tego nie ogarnąłem, więc chyba wrócę do komponowania w Anvil Studio.
Jest bardzo fajna. Zwięzła, krótka, i słodka krótko mówiąc. Te inne instrumenty są trochę za ciche w porównaniu do bębnów. A tak, to jest ok. Wierzę, że mogą być nawet lepsze. Jak masz czas, zawsze możesz je ulepszyć, i będzie jeszcze lepiej. Mógłbyś dodać jeszcze z instrument do tej piosenki na główną mapę (bębny np.) i było by świetnie. Przy okazji, skoro w tym hack'u ma być ta latająca łódź, a ona zmienia muzykę na mapie na czas lotu, to jeszcze trzeba będzie skomponować do niej muzykę. A co do tego intro, te dwa instrumenty się ze sobą trochę gryzą w tym intro do podziemnej ścieżki, więc myślę, że powinieneś zmienić tą małą rzecz, i będzie gites. A muzykę kiedyś komponowałem w Anvil Studio, (jest tam spoko), później S.N.N. powiedział mi, żebym spróbował w tym F**** Studio, (nie pamiętam nazwy), ale tego nie ogarnąłem, więc chyba wrócę do komponowania w Anvil Studio.
Re: Dyskusja na Temat Gry: Ścieżki Dźwiękowe
Ok. Ale powiedz które instrumenty. Które kanały. A i to było FL Studio
Luigi370- Liczba postów : 80
Data rejestracji : 07/10/2011
Age : 25
Re: Dyskusja na Temat Gry: Ścieżki Dźwiękowe
FL Studio jest łatwe, sam w nim komponuję kawałki do XVoIR Glory [ALBUM]
Tylko pytam się jednego, jak zapisać pliki z FLS do .spc?
Tylko pytam się jednego, jak zapisać pliki z FLS do .spc?
DemXiX- Liczba postów : 54
Data rejestracji : 06/10/2011
Re: Dyskusja na Temat Gry: Ścieżki Dźwiękowe
Dziwne, jakoś dziwnie odkleiłem ten temat. Nieważne, znów przyklejony. Co do FL Studio i SPC, pewnie studio tworzy plik MIDI. Jeżeli tak, musisz użyć "TinyMML", i użyć go na tym pliku MIDI. Wtedy otwierasz piosenkę w "MML Editing Tool", robisz w niej poprawki, dajesz instrumenty, robisz looping, i wtedy zapisujesz plik MML jako plik TXT poprzez program MML Editing Tool, albo własnoręcznie zmieniasz nazwę pliku automatycznie zmieniając jego rozszerzenie na TXT. Krótko mówiąc, .MML = .TXT. A przy okazji, ma ktoś jakiś tutorial do FL Studio? Da się do niego wgrać instrumenty z SMW?
Re: Dyskusja na Temat Gry: Ścieżki Dźwiękowe
Jakbyś je jakoś zripował to wystarczy przeciągnąć na Piano Roll i już masz
Ok, a jak się robi looping itp w tym programie? Bo too many options jest tu, naprawdę...
Ok, a jak się robi looping itp w tym programie? Bo too many options jest tu, naprawdę...
DemXiX- Liczba postów : 54
Data rejestracji : 06/10/2011
Re: Dyskusja na Temat Gry: Ścieżki Dźwiękowe
Spróbuję później. Przy okazji, skoro ten dodatkowy świat ma być taki tajemniczy, to postanowiłem, że użyję do niego jednej ze starych kompozycji, które zrobiłem. (dokładnie: 22 Styczeń, 2011) Myślę, że pasowała by do Dodatkowej Mapy. Pasowała by też może do poziomu, i być może jej jeszcze w poziomie użyjemy, ale jak narazie, myślę, że była by ok na dodatkowej mapie. Niestety znalazłem tylko stary SPC po dziesięciu minutach przeszukiwania komputera, więc będe musiał albo poszukać pliku tekstowego, albo ripnąć to od początku z MIDI.
Tajemnicza Kraina
Mam nadzieję, że się podoba, a zrobiłem ją prawie rok temu.
Tajemnicza Kraina
Mam nadzieję, że się podoba, a zrobiłem ją prawie rok temu.
Re: Dyskusja na Temat Gry: Ścieżki Dźwiękowe
Fajnie wyszło, a ja jutro będę próbował z tym całym szaj... eee... muzyką bo dziś to nie ogarniam tych opcji itp
DemXiX- Liczba postów : 54
Data rejestracji : 06/10/2011
Re: Dyskusja na Temat Gry: Ścieżki Dźwiękowe
Szybko wam idzie z tą muzyką. Ja tam jestem nieogarnięty z komponowaniem muzyki do SMW. co do portów to są niezłe.
Wormer21- Liczba postów : 80
Data rejestracji : 07/10/2011
Age : 27
Skąd : Sprzed kompa
Re: Dyskusja na Temat Gry: Ścieżki Dźwiękowe
A ja mam jutro tylko 4 lekcje, jak co tydzień, i jest to bardzo mało jak na gimnazjum. Tak więc mam dużo wolnego czasu rano i po szkole. Znajdę czas by... ...zrobić poziom do MLT a później zająć się sprawami PSMW:IG.
Re: Dyskusja na Temat Gry: Ścieżki Dźwiękowe
Ja akurat to mam od 9 do 15 + jeszcze zajęcia od 16-19 [Dużo jak na V kl. S.P co nie?] więc będę po 20
A, wkurza mnie to, że obok Add Reply jest New Thread -,-
A, wkurza mnie to, że obok Add Reply jest New Thread -,-
DemXiX- Liczba postów : 54
Data rejestracji : 06/10/2011
Re: Dyskusja na Temat Gry: Ścieżki Dźwiękowe
Spoko, pamiętam te stare czasy, też czasami miałem długo. Ja mam przerąbane czwartki. Pamiętam, że podobno w środę mówiłem na SMWC, że skończę lekcje o 17:00 w czwartek, ale skończyłem o 14:00 gdyż lekarz zalecił mi zwolnienie się z wysiłku fizycznego w tym dniu. (jupi! i za miesiąc ta sytuacja się powtórzy, bo znowu idę do lekarza w czwartek! )
Znalazłem ten plik tekstowy z muzyką, tak więc, ocalona.
Znalazłem ten plik tekstowy z muzyką, tak więc, ocalona.
Re: Dyskusja na Temat Gry: Ścieżki Dźwiękowe
P.S Nie ma gdzieś jakiegoś video-tutoriala z konwertowania z MIDI do .SPC?
DemXiX- Liczba postów : 54
Data rejestracji : 06/10/2011
Re: Dyskusja na Temat Gry: Ścieżki Dźwiękowe
Tak się nie da. Jest to tak:
SPC -> MIDI -> MML -> TXT -> SPC
Chociaż można zacząć od MIDI zamiast SPC.
SPC -> MIDI -> MML -> TXT -> SPC
Chociaż można zacząć od MIDI zamiast SPC.
Re: Dyskusja na Temat Gry: Ścieżki Dźwiękowe
Właśnie mi chodziło o taki proces xd
P.S - Po co z SPC przerabiać na MIDI potem na MML itp. skoro ja chcę z MIDI na MML -> [...] a potem na SPC
P.S - Po co z SPC przerabiać na MIDI potem na MML itp. skoro ja chcę z MIDI na MML -> [...] a potem na SPC
Ostatnio zmieniony przez DemXiX dnia Nie Paź 09, 2011 9:35 pm, w całości zmieniany 1 raz (Reason for editing : Bo Tak)
DemXiX- Liczba postów : 54
Data rejestracji : 06/10/2011
Re: Dyskusja na Temat Gry: Ścieżki Dźwiękowe
@Teo17, nawet fajne ale ja bym użył jeszcze conajmniej 2 kanałów i ADSR. Prześlij mi txt PM''em,
Luigi370- Liczba postów : 80
Data rejestracji : 07/10/2011
Age : 25
Re: Dyskusja na Temat Gry: Ścieżki Dźwiękowe
Coś ze każda nuta ma fade in (atak) i jakiś fade out.
Prześlij. Spróbuję coś z tym robić. W pierwszej tabeli nie będziesz musiał dawać mojego nicka ponieważ to ty jesteś autorem rytmu i nut.
Prześlij. Spróbuję coś z tym robić. W pierwszej tabeli nie będziesz musiał dawać mojego nicka ponieważ to ty jesteś autorem rytmu i nut.
Luigi370- Liczba postów : 80
Data rejestracji : 07/10/2011
Age : 25
Re: Dyskusja na Temat Gry: Ścieżki Dźwiękowe
No nie wiem, w końcu to tylko piosenka na mapę. Nie musi być nie wiadomo jak długa, i myślę, że nie trzeba jej jeszcze wydłużać. Widzę, że będziesz świetny w komponowaniu muzyki do poziomów. Ale na to jeszcze przyjdzie czas. A co do piosenek na mapki, akurat sam chciałem zrobić Podziemną Łąkę, ale ciągle słucham twojej kompozycji i jest po prostu idealna. Jak na piosenkę na mapkę, wystarczy około 15 sekund. I gdybyś jeszcze uciął te pierwsze 15 sekund z tej Podziemnej Łąki, było by perfekcyjnie. A jak teraz wyobrażam sobie tą piosenkę na główną mapę na głównej mapie, wygląda to po prostu świetnie. Piosenka jest extra. Powinniśmy się cieszyć, że mamy kogoś, kto umie komponować takie ścieżki dźwiękowe.
Re: Dyskusja na Temat Gry: Ścieżki Dźwiękowe
Dzięki zle nie chcę wydłużyć twojej. Błagam, widzę potencjał w twojej ale muszę coś z nią zrobić!
I dokończyłem piosenki: bin.smwcentral.net/u/10521/Collab%2B%2528do%2Bnot%2Buse%2521%2529.zip
I dokończyłem piosenki: bin.smwcentral.net/u/10521/Collab%2B%2528do%2Bnot%2Buse%2521%2529.zip
Luigi370- Liczba postów : 80
Data rejestracji : 07/10/2011
Age : 25
Re: Dyskusja na Temat Gry: Ścieżki Dźwiękowe
Skomponowałem ścieżkę dźwiękową do Wulkanów Śmierci. Niedługo wrzucę linka jak zrobię SPC. Nareszcie umiem obsługiwać ten FL Studio. Mam nadzieję, że uda mi się jeszcze dodać tę piosenkę do SMW.
Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Similar topics
» Ścieżki Dźwiękowe
» Dyskusja na Temat Gry: Ogólna Dyskusja
» Dyskusja na Temat Gry: Grafika
» Dyskusja na Temat Gry: Patches
» Dyskusja na Temat Gry: Mapa Świata
» Dyskusja na Temat Gry: Ogólna Dyskusja
» Dyskusja na Temat Gry: Grafika
» Dyskusja na Temat Gry: Patches
» Dyskusja na Temat Gry: Mapa Świata
Strona 1 z 3
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach