Dyskusja na Temat Gry: Ogólna Dyskusja
+2
GlitchMr
Teo17
6 posters
Strona 1 z 2
Strona 1 z 2 • 1, 2
Dyskusja na Temat Gry: Ogólna Dyskusja
Witam wszystkich! W tym temacie odbywa się ogólna dyskusja, byśmy mogli zdecydować w jaki sposób chcielibyśmy rozpocząć wyrób hacku "Produkcja SMW: Immortal Gaming". Mogą być tu poruszone wszystkie ogólne tematy, od których chcielibyśmy zacząć. (inna nazwa gry, liczba światów, nazwy światów, historia, różne inne decyzje) Gdy pewne rzeczy zostaną ustalone, zaczniemy ogólną pracę nad hack'iem. Zacznijmy więc.
Myślę, że hack nie powinien być krótki, i nie ma powodu do pośpiechu. Jeżeli nie zdążymy w następne C3, zawsze będzie można w inne. Myślę jednak, że jeżeli będziemy zgraną drużyną, ukończymy wystarczający i fajny hack. Co do tematów światów, jakie tematyki chcielibyście zobaczyć w światach w tym hacku? (np. Łąka, jaskinia) Myślę, że powinniśmy wykazać się oryginalnością pod tym punktem, i wymyślić coś wystarczającego, ale dosyć oryginalnego. Czy mamy użyć jakiegoś specjalnego świata? Ile około powinno być światów? 7? 9? Co o tym myślicie?
-----------------------------------------------
Ogólne informacje o hacku:
Liczba światów: 9
Typ hacka: Czekoladowo-Waniliowy
Wątek historii: ??? (Ogólnie kto powinien w niej wystąpić, itp. Niedługo powstanie oddzielny temat, w którym wymyślana będzie cała historia)
Nazwa Gry: "Produkcja SMW: Immortal Gaming" (Zawsze można zasugerować zmianę)
Nagroda za przejście Specjalnego Świata: Przyśpieszenie prędkości Mario na mapie świata.
-----------------------------------------------
Jeżeli chciałbyś przemyśleć jakiekolwiek inne decyzje o hacku, napisz o nich w temacie, i zostaną one tutaj dodane.
Myślę, że hack nie powinien być krótki, i nie ma powodu do pośpiechu. Jeżeli nie zdążymy w następne C3, zawsze będzie można w inne. Myślę jednak, że jeżeli będziemy zgraną drużyną, ukończymy wystarczający i fajny hack. Co do tematów światów, jakie tematyki chcielibyście zobaczyć w światach w tym hacku? (np. Łąka, jaskinia) Myślę, że powinniśmy wykazać się oryginalnością pod tym punktem, i wymyślić coś wystarczającego, ale dosyć oryginalnego. Czy mamy użyć jakiegoś specjalnego świata? Ile około powinno być światów? 7? 9? Co o tym myślicie?
-----------------------------------------------
Ogólne informacje o hacku:
Liczba światów: 9
Typ hacka: Czekoladowo-Waniliowy
Wątek historii: ??? (Ogólnie kto powinien w niej wystąpić, itp. Niedługo powstanie oddzielny temat, w którym wymyślana będzie cała historia)
Nazwa Gry: "Produkcja SMW: Immortal Gaming" (Zawsze można zasugerować zmianę)
Nagroda za przejście Specjalnego Świata: Przyśpieszenie prędkości Mario na mapie świata.
-----------------------------------------------
Jeżeli chciałbyś przemyśleć jakiekolwiek inne decyzje o hacku, napisz o nich w temacie, i zostaną one tutaj dodane.
Ostatnio zmieniony przez Teo17 dnia Nie Paź 09, 2011 5:03 pm, w całości zmieniany 6 razy
Re: Dyskusja na Temat Gry: Ogólna Dyskusja
Gdybym robił Teh Hack Łąka to bym powiedział łąka, łąka, łąka, łąka, a jako ostatni świat dla większej oryginalności podziemna łąka .
Mam taki pomysł. Jak za pewne wiadomo collaby zbytnio nie są wyrównane poziomem trudności. Więc wpadłem na pomysł - podobnie jak w serii Mega Man możesz wybrać świat. Co powiecie na start w czymś rodzaju wirtualnego świata, może takiego podobnego do Special Worldu. Po przejściu (może 6 światów) odblokowujesz dostęp do finalnego świata (może z etapem przejściowym po drodze który przy okazji sprawdzi czy przeszedłeś resztę świata i będzie stanowić pewne wyzwanie). Co sądzicie o tym? A co do miejsca, to myślę że trzy mapki na głównej mapce da się zmieścić , a resztę umieścić na oddzielnych mapkach.
Mam taki pomysł. Jak za pewne wiadomo collaby zbytnio nie są wyrównane poziomem trudności. Więc wpadłem na pomysł - podobnie jak w serii Mega Man możesz wybrać świat. Co powiecie na start w czymś rodzaju wirtualnego świata, może takiego podobnego do Special Worldu. Po przejściu (może 6 światów) odblokowujesz dostęp do finalnego świata (może z etapem przejściowym po drodze który przy okazji sprawdzi czy przeszedłeś resztę świata i będzie stanowić pewne wyzwanie). Co sądzicie o tym? A co do miejsca, to myślę że trzy mapki na głównej mapce da się zmieścić , a resztę umieścić na oddzielnych mapkach.
Re: Dyskusja na Temat Gry: Ogólna Dyskusja
Co do światów na mapce głównej, tak, powinno być ich około 3. Myślę, że światy powinny raczej być rozstawione bardziej naturalnie, niż coś w stylu special world'u. Lubię twoje rozumowanie co do tego odblokowywania światów, i napewno użyjemy tego gdzieś w głębi tego hack'a. Miałem także takie coś dodać do MLT, ale myślę, że pasowało by to tutaj także. (coś w stylu:
"Mario! Podążaj w stronę lasu koopa! Jego wejście znajduje się przy pierwszym poziomie! Niestety żeby tam wejść, strażnik musi otrzymać zezwolenie na wejście do lasu od leśniczego. Leśniczy jest na wycieczke przy ruinach Denman, znajdują się one zaraz po zamku pierwszego świata!"
) Chodzi o to, żeby przejść pierwszy zamek, otrzymać zezwolenie od leśniczego, i wejść do lasu koopa pokazując zezwolenie strażnikowi. Jest to zawsze coś ciekawszego, niż przechodzenie kolejno światów jeden za drugim po kolei, co można zobaczyć w 95% hacków. (wyjątki, np.: Mario's Amazing Adventure by superwiidude, Mario Gives Up 2 by Cyphermur9t, możliwie Mario's Long Traveling w przyszłości) Bardzo mi się podoba twój pomysł podziemnej łąki, która nawet nie zamierzała być pomysłem, ale i tak mi się podoba. Zawsze fajne były podziemne poziomy z grafikami z łąki, które posiadają ciemne kolory, i do tego podziemna wegetacja roślin. Moglibyśmy skombinować to z podziemnym światem, albo uznać to jako ogólny podziemny świat.
"Mario! Podążaj w stronę lasu koopa! Jego wejście znajduje się przy pierwszym poziomie! Niestety żeby tam wejść, strażnik musi otrzymać zezwolenie na wejście do lasu od leśniczego. Leśniczy jest na wycieczke przy ruinach Denman, znajdują się one zaraz po zamku pierwszego świata!"
) Chodzi o to, żeby przejść pierwszy zamek, otrzymać zezwolenie od leśniczego, i wejść do lasu koopa pokazując zezwolenie strażnikowi. Jest to zawsze coś ciekawszego, niż przechodzenie kolejno światów jeden za drugim po kolei, co można zobaczyć w 95% hacków. (wyjątki, np.: Mario's Amazing Adventure by superwiidude, Mario Gives Up 2 by Cyphermur9t, możliwie Mario's Long Traveling w przyszłości) Bardzo mi się podoba twój pomysł podziemnej łąki, która nawet nie zamierzała być pomysłem, ale i tak mi się podoba. Zawsze fajne były podziemne poziomy z grafikami z łąki, które posiadają ciemne kolory, i do tego podziemna wegetacja roślin. Moglibyśmy skombinować to z podziemnym światem, albo uznać to jako ogólny podziemny świat.
Re: Dyskusja na Temat Gry: Ogólna Dyskusja
Podziemna łąką mogłaby pasować, ale musielibyśmy uważać aby nie dać za dużo roślinności. W końcu to podziemia. Najlepiej jakby mapa światów była nieliniowa i żeby nie było jak w większości hacków, że trzeba przechodzić światy po kolei. Tak w ogóle to jeszcze nie pomyśleliśmy jaki ten hack ma być. Czekoladowy, czy waniliowy, a może jakaś mieszanka.
Wormer21- Liczba postów : 80
Data rejestracji : 07/10/2011
Age : 27
Skąd : Sprzed kompa
Re: Dyskusja na Temat Gry: Ogólna Dyskusja
Wormer21 napisał:Czekoladowy, czy waniliowy, a może jakaś mieszanka.
No cóż, prawie w każdym hacku jest coś waniliowego, w końcu rzadko kto rysuje i komponuje wszystko sam dookoła by wyeliminować jakiekolwiek treści z oryginalnego SMW. (wyjątkiem jest Supertails ) Mam nadzieję, że będziemy mogli narysować i skomponować pare rzeczy do tego hacka, byśmy byli ogólnymi twórcami tej gry. Np. Pare ścieżek dźwiękowych może skomponować Luigi370 i niektórzy inni, poziomy robimy wszyscy, GlitchMr kontroluje cały hack dookoła w poszukiwaniu błędów i sugestii (przygotujcie się na najdłuższy post w dziejach ), ja mogę zrobić mapy świata, ty możesz narysować też pare grafik z innymi osobami, mogę też z GlitchMr zaprogramować pare rzeczy. Ważne jest, by poświęcić czas i nie pracować w pośpiechu, grafiki mogą wtedy wyjść dosyć spoko. (ja nigdy nie lubiłem rysować grafik w pikselach i nie sądze, żebym był w tym najlepszy, ale poświęciłem czas, i narysowałem pare ozdób do mojego poziomu SMWCP2 oraz narysowałem też wegetację roślinną do mojego domu duchów w czwartym świecie MLT, muszę powiedzieć, że nie wyszło tak źle! ) Postaram się trochę ogarnąć pierwszą wiadomość, żeby była bardziej uporządkowana i z upływem czasu aktualizowana ogólnymi informacjami o decyzjach w sprawie tego hacka.
Re: Dyskusja na Temat Gry: Ogólna Dyskusja
Ja bym mógł zrobić kilka leveli. Niestety grafiki zbytnio nie narysuję, bo nie jest to moja dobra strona (kiepsko rysuję grafikę).
Wormer21- Liczba postów : 80
Data rejestracji : 07/10/2011
Age : 27
Skąd : Sprzed kompa
Re: Dyskusja na Temat Gry: Ogólna Dyskusja
Proszę bardzo. Jak na liczbę światów, nie widzę sprzeciwów, więc postawię na 9. Jeden/Dwa pozostałe specjalne światy muszą być w jakiś sposób ukryte i oferować coś, co pomoże graczowi przejść przez całą grę. Z niewielką pomocą ASMu, moglibyśmy stworzyć nawet coś oryginalnego, jak np. jakis OW sprite. W OW sprite tool jest jeden sprite, dzięki któremu Mario się szybciej porusza na mapie świata. Znam ciekawą routine w ASM'ie, która sprawdza, czy dany event jest osiągnięty, i wtedy na warunek eventu może coś zrobić. Moglibyśmy zrobić np. tak, że przejście specjalnego świata daje Mario możliwość szybszego poruszania się po mapie, było by to nawet oryginalne i ciekawe. Mogłoby pomóc Mario np. szybciej przedostać się do jakiegoś specjalnego poziomu, w którym możesz zebrać moce (kwiat, piórko, itp.), albo np. szybciej wrócić do danej lokacji (gdy np. musisz gdzieś wrócić, by odblokować przejście do następnego świata). Mam nadzieję, że ta routine zadziałała by w OW sprite tool, ale to są jeszcze przed nami dalekie sprawy.
Widzę, że większość woli także bardziej czekoladowo-waniliowy hack, więc powiedzmy, że na razie ustalamy ten hack jako czekoladowo-waniliowy. Spróbujcie wymyślić jakieś oryginalne pomysły na tematyki światów. Zaproponuj to, co ci przyjdzie do głowy, a jeżeli nie wystarczy, razem rozwiniemy to, by było jak najlepiej. Mamy na razie "Podziemną Łąkę", i to jest nawet fajne.*podnieta*
Widzę, że większość woli także bardziej czekoladowo-waniliowy hack, więc powiedzmy, że na razie ustalamy ten hack jako czekoladowo-waniliowy. Spróbujcie wymyślić jakieś oryginalne pomysły na tematyki światów. Zaproponuj to, co ci przyjdzie do głowy, a jeżeli nie wystarczy, razem rozwiniemy to, by było jak najlepiej. Mamy na razie "Podziemną Łąkę", i to jest nawet fajne.
Re: Dyskusja na Temat Gry: Ogólna Dyskusja
Mogę zaproponować robienie piosenek. Co wy na to?
Luigi370- Liczba postów : 80
Data rejestracji : 07/10/2011
Age : 25
Re: Dyskusja na Temat Gry: Ogólna Dyskusja
Przydałoby się kilka portów muzyki do hacku . Przydałyby się działy gdzie by się pokazywało postępy własnych plansz i dział do zapisywania się na dany level i do dodawania różnych rzeczy jak custom blocki, ExGFX itd.
Wormer21- Liczba postów : 80
Data rejestracji : 07/10/2011
Age : 27
Skąd : Sprzed kompa
Re: Dyskusja na Temat Gry: Ogólna Dyskusja
@Wormer21:Tak jak już napisałem na SMWC, wszystko w swoim czasie.
@Luigi370: A jak się nie zgodzić? Mógłbyś skomponować pare ścieżek dźwiękowych do tego hacku, ale jeszcze dużo czasu przed nami, więc można skomponować nawet dużo track'ów, a zresztą w tym czasie ja też spróbuję coś skomponować, i mam nadzieję, że inni użytkownicy też spróbują. Jak na tematyki światów, mi narazie nic nie przychodzi do głowy, ale jeżeli coś wymyślę, zawsze napiszę. Może jakiś radioaktywny świat? Hmmm... jeszcze pomyślę.
Teo17 napisał:A co do tych sekcji na forum, ja o tym wszystkim wiem, ale jeszcze nie przedyskutowaliśmy głównych rzeczy o hacku, więc było by lepiej najpierw ustalić główne rzeczy, później oddzielnie zrobić dyskusyjne tematy takie jak np. (Dogłębna Dyskusja na temat Biegu Wydarzeń; Ogólna Dyskusja na temat Pomysłów na Poziomy, jest to po to, żebym wiedział co np. chcielibyście umieścić w poziomach, do czego w nich nawiązać z biegu wydarzeń, i żebym właśnie dobrze w krótce opisał wybrane poziomy)
@Luigi370: A jak się nie zgodzić? Mógłbyś skomponować pare ścieżek dźwiękowych do tego hacku, ale jeszcze dużo czasu przed nami, więc można skomponować nawet dużo track'ów, a zresztą w tym czasie ja też spróbuję coś skomponować, i mam nadzieję, że inni użytkownicy też spróbują. Jak na tematyki światów, mi narazie nic nie przychodzi do głowy, ale jeżeli coś wymyślę, zawsze napiszę. Może jakiś radioaktywny świat? Hmmm... jeszcze pomyślę.
Re: Dyskusja na Temat Gry: Ogólna Dyskusja
Do map by się przydała jakaś nowa muzyka.
Co do themów światów to może w ostatnim świecie kiedy Mario dochodziłby do bossa to otworzyłby się pewien portal, który wesłałby Mario do jakiejś otchłani i Mario będzie musiał się z niej wydostać i odnaleźć tego bossa, który już prawie zrealizował swój plan? Tak sobie wyymśliłem.
Co do themów światów to może w ostatnim świecie kiedy Mario dochodziłby do bossa to otworzyłby się pewien portal, który wesłałby Mario do jakiejś otchłani i Mario będzie musiał się z niej wydostać i odnaleźć tego bossa, który już prawie zrealizował swój plan? Tak sobie wyymśliłem.
Wormer21- Liczba postów : 80
Data rejestracji : 07/10/2011
Age : 27
Skąd : Sprzed kompa
Re: Dyskusja na Temat Gry: Ogólna Dyskusja
Być może, gdy zaczniemy poziomy, po jakimś czasie otworzę dyskusję na temat ostatniego Zamku. Pomysł nawet ciekawy z tym portalem. Dużo takich tajemniczych rzeczy można by wrzucić do historii (biegu wydarzeń) tego hacka. W każdym razie zadecydowałem też na temat nagrody za przejście specjalnego świata - przyśpieszenie chodzenia Mario. Skoro świat nie ma być linearny, może się to przydać, jeżeli tylko uda nam się to zrobić, ale powinno się udać po prostu blokując kod tego sprite'a jeżeli event X nie został osiągnięty, chyba raczej tak, GlitchMr? Wrzucę to do pierwszego posta. W każdym razie musimy też zdecydować czy nie będziemy mieli jakichś extrasów, jak np. sklep. Przy okazji wpadłem na pomysł "Łąki z Ruinami". Może nie jest najoryginalniejszy, ale jak na pierwszy świat chyba nie trzeba przesadzać. Takie rzeczy jak deszczowe ruiny na łące mogą zrobić naprawdę przyjemną atmosferę, i poziomy mogą być bardziej klimatyczne i przyjemniejsze do gry. (pomyśl sobie, że przechodzisz poziom, który daje ci taką atmosferę, jak "Stonehenge", czyli to miejsce w Anglii, gdzie jest ta deszczowa łąka z tymi kamieniami ruinami dookoła, zdjęcie, jeśli o tym nie wiesz: Stonehenge, były jeszcze nawet bardziej klimatyczne zdjęcia! )
Jednak powiedzcie mi, czy warto wyłączać opcję wychodzenia z poziomu za pomocą Start+Select. Jest to dosyć ważne, gdyż jeżeli opcja dalej będzie włączona, raczej ustalę zasadę w stylu np. "nie można stawiać mocy aż do szóstego screena poziomu, inaczej gracz może ją zebrać z początku i wyjść z poziomu za pomocą Start+Select, gdyż bonusowe ukryte poziomy na mapie świata z mocami albo sklep były by niepotrzebne". Mam wyłączyć tę opcję?
Jednak powiedzcie mi, czy warto wyłączać opcję wychodzenia z poziomu za pomocą Start+Select. Jest to dosyć ważne, gdyż jeżeli opcja dalej będzie włączona, raczej ustalę zasadę w stylu np. "nie można stawiać mocy aż do szóstego screena poziomu, inaczej gracz może ją zebrać z początku i wyjść z poziomu za pomocą Start+Select, gdyż bonusowe ukryte poziomy na mapie świata z mocami albo sklep były by niepotrzebne". Mam wyłączyć tę opcję?
Ostatnio zmieniony przez Teo17 dnia Sob Paź 08, 2011 10:30 am, w całości zmieniany 1 raz
Re: Dyskusja na Temat Gry: Ogólna Dyskusja
A może po prostu zastosować Counterbreak - Start+Select Version... Miało by to więcej sensu .
Kurczę... dlaczego wciąż muszę czekać 7 dni by wstawić link...
When Mario exits a level by pressing Start+Select, the status will be restored to before he enters the level. (not to be zero) Conditions to be restored include the midway flag.
Kurczę... dlaczego wciąż muszę czekać 7 dni by wstawić link...
Prościutkie. Byłbym w stanie coś takiego zrobić, nawet warunkowo bez overworld sprite toola (po prostu zmodyfikować oryginalny kod by sprawdzał warunek, a raczej to nie zaszkodzi bo praktycznie nie widziałem patchów modyfikujących overworld, zwłaszcza w miejscu w którym chcę go zmodyfikować). Podobne trochę do metody fixowania błędu Wigglera (który kiedyś naprawiłem...)Przyśpieszenie prędkości Mario na mapie świata.
Re: Dyskusja na Temat Gry: Ogólna Dyskusja
Zmodyfikowałem trochę poprzedni post, to co napisałem nowego:
--------------------------------
Przy okazji wpadłem na pomysł "Łąki z Ruinami". Może nie jest najoryginalniejszy, ale jak na pierwszy świat chyba nie trzeba przesadzać. Takie rzeczy jak deszczowe ruiny na łące mogą zrobić naprawdę przyjemną atmosferę, i poziomy mogą być bardziej klimatyczne i przyjemniejsze do gry. (pomyśl sobie, że przechodzisz poziom, który daje ci taką atmosferę, jak "Stonehenge", czyli to miejsce w Anglii, gdzie jest ta deszczowa łąka z tymi kamieniami ruinami dookoła, zdjęcie, jeśli o tym nie wiesz: Stonehenge, były jeszcze nawet bardziej klimatyczne zdjęcia! )
--------------------------------
A co do counterbreak Start+Select, nie wiedziałem o tym, dzięki za radę. Spróbujemy zastosować go w tym hacku, i być może pomoże mi też to w MLT. Spoko, widać, że razem będziemy mogli dużo fajnego ASM'u dodać do tego hacka.
--------------------------------
Przy okazji wpadłem na pomysł "Łąki z Ruinami". Może nie jest najoryginalniejszy, ale jak na pierwszy świat chyba nie trzeba przesadzać. Takie rzeczy jak deszczowe ruiny na łące mogą zrobić naprawdę przyjemną atmosferę, i poziomy mogą być bardziej klimatyczne i przyjemniejsze do gry. (pomyśl sobie, że przechodzisz poziom, który daje ci taką atmosferę, jak "Stonehenge", czyli to miejsce w Anglii, gdzie jest ta deszczowa łąka z tymi kamieniami ruinami dookoła, zdjęcie, jeśli o tym nie wiesz: Stonehenge, były jeszcze nawet bardziej klimatyczne zdjęcia! )
--------------------------------
A co do counterbreak Start+Select, nie wiedziałem o tym, dzięki za radę. Spróbujemy zastosować go w tym hacku, i być może pomoże mi też to w MLT. Spoko, widać, że razem będziemy mogli dużo fajnego ASM'u dodać do tego hacka.
Re: Dyskusja na Temat Gry: Ogólna Dyskusja
Szkoda, że nie znam bardziej zaawansowanych rzeczy w ASM.
Co do tego Counter Breaka to jest dobry pomysł. Gracz nie będzie oszukiwał.
Co do tego Counter Breaka to jest dobry pomysł. Gracz nie będzie oszukiwał.
Wormer21- Liczba postów : 80
Data rejestracji : 07/10/2011
Age : 27
Skąd : Sprzed kompa
Re: Dyskusja na Temat Gry: Ogólna Dyskusja
Myślę, że było by spoko, gdyby świat drugi był lodowy/X. Świat pierwszy leżał by na takiej górze w lewym dolnym rogu, a świat drugi był by pod tą górą, było by takie przejście z góry na dół do lodowej doliny. Mam podobnie w moim hacku, że schodzi się z lasu na dół do lodowej doliny, ale zawsze można uformułować mapkę inaczej i ciekawiej + dodać jakiś inny sposób na zejście. Postaram się także być może dodać do tych kominów na mapie coś oryginalnego, jak np. ten system, który pokazałem w sekcji ASM'u. Musiałbym go najpierw ulepszyć, ale to raczej bułka z masłem. Nieważne, chciałem się spytać o jedną rzecz, czy moglibyśmy zostawić po prostu ten drugi świat lodowy, czy może dodać coś do tego lodu by było to "lód i X"? No, i mam nadzieję, że niedługo wpadną nam wszystkim też jakieś oryginalne pomysły dotyczące tych tematyk.
Re: Dyskusja na Temat Gry: Ogólna Dyskusja
Łąka z ruinami - Przypomina mi Mole Ruins z The Second Reality Project Reloaded ^^
Jak będzie coraz więcej ASM to się upodobni prawdopodobnie do np. VIP5
Inny temat : Ja bym mógł zrobić parę poziomów ^^
A jak już się to wszystko zrobi to gdzie się to da? Na SMWC do działu Hacks?
Jak będzie coraz więcej ASM to się upodobni prawdopodobnie do np. VIP5
Inny temat : Ja bym mógł zrobić parę poziomów ^^
A jak już się to wszystko zrobi to gdzie się to da? Na SMWC do działu Hacks?
DemXiX- Liczba postów : 54
Data rejestracji : 06/10/2011
Re: Dyskusja na Temat Gry: Ogólna Dyskusja
DemXiX napisał:Łąka z ruinami - Przypomina mi Mole Ruins z The Second Reality Project Reloaded ^^
Jak będzie coraz więcej ASM to się upodobni prawdopodobnie do np. VIP5
Inny temat : Ja bym mógł zrobić parę poziomów ^^
A jak już się to wszystko zrobi to gdzie się to da? Na SMWC do działu Hacks?
Bez przesady. Chociaż prawdopodobnie wyjdzie na podobne do VIP3 . Niezbyt wiele ASMu (bo praktycznie nikt go tutaj nie zna), ale cóż... i tak... zapewne będzie wysłany do SMWC. Czemu nie?
Re: Dyskusja na Temat Gry: Ogólna Dyskusja
Chodziło mi też o to, że jak zmieści autorów? Nie pamiętam czy jest limit czy też nie... półtorej roku nic tam nie dawałem. VIP3 jest fajny ^^ Tylko szkoda że tam nie było Boon'a. (A zamiast Maria u nas będzie ktoś inny xD)
DemXiX- Liczba postów : 54
Data rejestracji : 06/10/2011
Re: Dyskusja na Temat Gry: Ogólna Dyskusja
DemXiX napisał:Chodziło mi też o to, że jak zmieści autorów? Nie pamiętam czy jest limit czy też nie... półtorej roku nic tam nie dawałem. VIP3 jest fajny ^^ Tylko szkoda że tam nie było Boon'a. (A zamiast Maria u nas będzie ktoś inny xD)
W VIP3 jest Boon. Zapewne pobrałeś "Wersję Mario". Szczerze to wątpię, że upodobnilibyśmy ten hack do VIP5. Musielibyśmy mieć sporo gimmicków za pomocą ASM'u, a niestety na tym forum tylko dwie osoby znają w miarę ASM (ja tylko trochę). Jeżeli ma być wysłany na SMWC to musimy się postarać. Najlepiej jakby był oznaczony jako Featured Hack. Wtedy byłoby nieźle (niestety zdobycie tego miana nie jest aż tak łatwe).
Wormer21- Liczba postów : 80
Data rejestracji : 07/10/2011
Age : 27
Skąd : Sprzed kompa
Re: Dyskusja na Temat Gry: Ogólna Dyskusja
Wormer21 napisał:(niestety zdobycie tego miana nie jest aż tak łatwe).
Czyżby? W każdym razie nie było to takie trudne dla mnie, ale teraz wprowadzają te zmiany, że ludzie, którzy nie mają kumpli a dobry hack mogą łatwo zdobyć featured, a ludzie z kumplami nie zdobywają już go tak łatwo. No ale cóż, miejmy nadzieję, że nam się uda. Jeżeli pełna wersja MLT zostanie featured (po tym jak to zbugowane demo zostało z niewyjaśnionych powodów... ), to ten hack raczej tym bardziej.
Re: Dyskusja na Temat Gry: Ogólna Dyskusja
Teo17 napisał:Wormer21 napisał:(niestety zdobycie tego miana nie jest aż tak łatwe).
Czyżby? W każdym razie nie było to takie trudne dla mnie, ale teraz wprowadzają te zmiany, że ludzie, którzy nie mają kumpli a dobry hack mogą łatwo zdobyć featured, a ludzie z kumplami nie zdobywają już go tak łatwo. No ale cóż, miejmy nadzieję, że nam się uda. Jeżeli pełna wersja MLT zostanie featured (po tym jak to zbugowane demo zostało z niewyjaśnionych powodów... ), to ten hack raczej tym bardziej.
Zdobycie tego miana jest łatwe, ale tylko jak masz dobre pomysły na hack. No tak, ciężko dostać to miano jak się robi collaba, bo wtedy każdy używa własnego stylu do robienia plansz i wychodzi taka mieszanka.
Co do MLT to też się zdziwiłem, że dostało miano Featured. Z tego co pamiętam miało trochę tych bugów.
Wormer21- Liczba postów : 80
Data rejestracji : 07/10/2011
Age : 27
Skąd : Sprzed kompa
Re: Dyskusja na Temat Gry: Ogólna Dyskusja
A co najważniejsze, to było tylko malutkie demo, które zawierało około 10% prawdziwej fabuły hacka, mój stary noobkowy styl tworzenia poziomów, i mało custom ASM. Ale nie zmieniajmy tematu. Jesteśmy już prawie przy progu tworzenia poziomów, i jeśli wszystko dobrze pójdzie, to już niedługo otwarte będą zapisy do poziomów. W każdym razie napewno stanie się to w przyszłym tygodniu. (powinienem skończyć mapę świata, muszę w końcu wiedzieć ile będzie poziomów. )
Re: Dyskusja na Temat Gry: Ogólna Dyskusja
Gotowe są nazwy na światy? Bo nie mogę się doczekać Bo jeszcze nawet światów nie mamy a wy już chcecie Featured Hack XD
DemXiX- Liczba postów : 54
Data rejestracji : 06/10/2011
Re: Dyskusja na Temat Gry: Ogólna Dyskusja
@Teo17, nie wiem czy nie lepiej jest każdemu przydzielić po świecie bo jest nas jak kot napłakał
Luigi370- Liczba postów : 80
Data rejestracji : 07/10/2011
Age : 25
Strona 1 z 2 • 1, 2
Similar topics
» Dyskusja na Temat Gry: Grafika
» Dyskusja na Temat Gry: Patches
» Dyskusja na Temat Gry: Mapa Świata
» Dyskusja na Temat Gry: Ścieżki Dźwiękowe
» Dyskusja na Temat Gry: Patches
» Dyskusja na Temat Gry: Mapa Świata
» Dyskusja na Temat Gry: Ścieżki Dźwiękowe
Strona 1 z 2
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach