Dyskusja na Temat Gry: Ogólna Dyskusja
+2
GlitchMr
Teo17
6 posters
Strona 2 z 2
Strona 2 z 2 • 1, 2
Re: Dyskusja na Temat Gry: Ogólna Dyskusja
Wątpie. Ewentualnie światy będą bardzo krótkie, ale czy to źle? A w ten sposób ktoś będzie mógł sobie wziąć jeden etap jak by ktoś nowy się pojawił na SMWC.Luigi370 napisał:@Teo17, nie wiem czy nie lepiej jest każdemu przydzielić po świecie bo jest nas jak kot napłakał
Re: Dyskusja na Temat Gry: Ogólna Dyskusja
Krótkie światy się przechodzi szybko, i traci to sens grania. Najlepiej żeby czasu FFF nie starczyło na przejście map.
DemXiX- Liczba postów : 54
Data rejestracji : 06/10/2011
Re: Dyskusja na Temat Gry: Ogólna Dyskusja
Najlepiej jakby miały średnią długość. Wtedy byłoby ok, bo jak jest za krótki to się szybko znudzi, a jak za długi to... ee... też się znudzi.
Wormer21- Liczba postów : 80
Data rejestracji : 07/10/2011
Age : 27
Skąd : Sprzed kompa
Re: Dyskusja na Temat Gry: Ogólna Dyskusja
No cóż, a co myślicie o ASM? Czy powinniśmy zrobić tak jak z grafikami i muzyką, że sami je rysujemy/komponujemy, czy powinniśmy zostawić ASM w spokoju i po prostu używać ASM'u z SMWC? Ja tam raczej nie jestem zwolennikiem pierwszej opcji, zamęczyli byśmy się. Myślę, że powinniśmy udzielić sobie pozwolenie na użytek ASM'u z innych źrodeł, nie tylko tego zakodowanego przez Polaków, co o tym myślicie?
Re: Dyskusja na Temat Gry: Ogólna Dyskusja
Też uważam, że powinniśmy używać patchów z SMWC jeżeli nasz hack ma mieć dużo ASM'u. Nasze umiejętności zostawmy lepiej na drobniejsze rzeczy.
Wormer21- Liczba postów : 80
Data rejestracji : 07/10/2011
Age : 27
Skąd : Sprzed kompa
Re: Dyskusja na Temat Gry: Ogólna Dyskusja
ASM jednak będzie
DemXiX- Liczba postów : 54
Data rejestracji : 06/10/2011
Re: Dyskusja na Temat Gry: Ogólna Dyskusja
Uważam, że powinienem expandnąć ROM do 4 MB. Skoro mamy używać dużo grafik, ASM'u oraz muzyki stworzonych przez nas, powinniśmy mieć dużo miejsca na tego typu rzeczy. Co o tym sądzicie? (Aktualnie, jak zamierzam wykonać jakąkolwiek czynność, zawsze pytam was o zdanie, ale cóż, myślę, że tak powinienem się zachowywać jak prowadzę collab, w końcu to jest lepsze niż robienie wszystko samemu bez pytania. )
Re: Dyskusja na Temat Gry: Ogólna Dyskusja
Masz rację. Lepiej jest mieć trochę pustego miejsca niż pomieszany ROM Map.
Wormer21- Liczba postów : 80
Data rejestracji : 07/10/2011
Age : 27
Skąd : Sprzed kompa
Re: Dyskusja na Temat Gry: Ogólna Dyskusja
ASM z SMWC ok. Spritesy też. Ale muzyka i grfika powinna być nasza.
Luigi370- Liczba postów : 80
Data rejestracji : 07/10/2011
Age : 25
Re: Dyskusja na Temat Gry: Ogólna Dyskusja
Miejsce się przyda, w 4 MB zmieści się ok. 3,5 MB wszystkiego
DemXiX- Liczba postów : 54
Data rejestracji : 06/10/2011
Re: Dyskusja na Temat Gry: Ogólna Dyskusja
Teo, co myślisz o:
???
Jest zedytowana grafika, jest nawet piosenka i BG.
???
Jest zedytowana grafika, jest nawet piosenka i BG.
Luigi370- Liczba postów : 80
Data rejestracji : 07/10/2011
Age : 25
Re: Dyskusja na Temat Gry: Ogólna Dyskusja
Może 10 światów:
1 - Grassland (łatwe)
2 - Pustynia (łatwo-średnie)
3 - Podziemia (średnie)
4 - Chmury (średnie)
5 - Kraina lodu (średnie
6 - Wodna kraina (średnie)
7 - Tropiki (średnie)
8 - Morze (średnio-trudne)
9 - Droga do Bowsera (średnio-trudne)
10 - Świat Bowsera (trudne)
1 - Grassland (łatwe)
2 - Pustynia (łatwo-średnie)
3 - Podziemia (średnie)
4 - Chmury (średnie)
5 - Kraina lodu (średnie
6 - Wodna kraina (średnie)
7 - Tropiki (średnie)
8 - Morze (średnio-trudne)
9 - Droga do Bowsera (średnio-trudne)
10 - Świat Bowsera (trudne)
seba181002- Liczba postów : 29
Data rejestracji : 13/10/2011
Re: Dyskusja na Temat Gry: Ogólna Dyskusja
@Luigi370, nawet fajna grafika, ale tło jest trochę puste. Ja bym dał większe chmury w tle i może jakieś góry. Ogólnie jest fajne.
@Seba, z tego co widziałem to już są ustalone światy. 10 światów to wedle mnie za dużo i mogłyby się nie zmieścić. To zależy jeszcze jak duża ma być mapa. Teo akurat tworzy Main Map, więc wątpię, że coś w niej zmieni (jeżeli chodzi o światy, bo np. grafikę to może zmienić).
@Seba, z tego co widziałem to już są ustalone światy. 10 światów to wedle mnie za dużo i mogłyby się nie zmieścić. To zależy jeszcze jak duża ma być mapa. Teo akurat tworzy Main Map, więc wątpię, że coś w niej zmieni (jeżeli chodzi o światy, bo np. grafikę to może zmienić).
Wormer21- Liczba postów : 80
Data rejestracji : 07/10/2011
Age : 27
Skąd : Sprzed kompa
Re: Dyskusja na Temat Gry: Ogólna Dyskusja
@Luigi370: ... To jest genialne! Chyba jeszcze nie wstałem i śnię...
$@FG: Jest po prostu perfekcyjne i idealne! Powiedz, że ty to narysowałeś! Mam nadzieję, że zaedytujesz też grafiki podziemne!
$@Level: Widzę, że jest tu ciekawy mix pomiędzy łąką a jaskinią. Poziom się kwalifikuje jako przejście ze świata łąki do świata górskiego. (czyli pewnie będziesz musiał na początku dodać turn-bloki blokujące korytarz, aby tylko peleryna Mario mogła je rozbić, ale narazie to zostaw)
$@BG: Tutaj jest ok, dobrze współgra z FG, ale radzę ci dodać górskie szczyty do tego tła (tak jak radził Wormer21), wtedy jeszcze bardziej będzie pasować do tej górskiej atmosfery. I usuń większość tych chmur, jakoś nie przypadają do gustu, a nie mamy świata w chmurach.
$@FG: Jest po prostu perfekcyjne i idealne! Powiedz, że ty to narysowałeś! Mam nadzieję, że zaedytujesz też grafiki podziemne!
$@Level: Widzę, że jest tu ciekawy mix pomiędzy łąką a jaskinią. Poziom się kwalifikuje jako przejście ze świata łąki do świata górskiego. (czyli pewnie będziesz musiał na początku dodać turn-bloki blokujące korytarz, aby tylko peleryna Mario mogła je rozbić, ale narazie to zostaw)
$@BG: Tutaj jest ok, dobrze współgra z FG, ale radzę ci dodać górskie szczyty do tego tła (tak jak radził Wormer21), wtedy jeszcze bardziej będzie pasować do tej górskiej atmosfery. I usuń większość tych chmur, jakoś nie przypadają do gustu, a nie mamy świata w chmurach.
Re: Dyskusja na Temat Gry: Ogólna Dyskusja
Skopiuj link obrazka i otwórz w nowej karcie. Jest to poziom do łąki z ruinami. Co do BG to mam zamiar dodać layer 3. I HDMA.
Luigi370- Liczba postów : 80
Data rejestracji : 07/10/2011
Age : 25
Re: Dyskusja na Temat Gry: Ogólna Dyskusja
A będzie podział osób na światy czy coś?
DemXiX- Liczba postów : 54
Data rejestracji : 06/10/2011
Re: Dyskusja na Temat Gry: Ogólna Dyskusja
Wszystko będzie napisane w ogłoszeniu, które niedługo powinno zostać widoczne w tej sekcji. Jak narazie jeszcze je piszę, więc trzeba jeszcze poczekać.
Re: Dyskusja na Temat Gry: Ogólna Dyskusja
Czy będziemy używać propeller maria?
Dobrze by było.
Dobrze by było.
Luigi370- Liczba postów : 80
Data rejestracji : 07/10/2011
Age : 25
Re: Dyskusja na Temat Gry: Ogólna Dyskusja
Nie wiem, myślę, by raczej nie przesadzać z tym wszystkim, ale było by nawet ciekawie. W każdym razie nie jest jeszcze pora na takie rzeczy, wciąż pracuję nad główną mapą, więc jeszcze pare dni...
Re: Dyskusja na Temat Gry: Ogólna Dyskusja
Więc, chciałem to już zrobić około tydzień temu, ale nie byłem pewien. Mianowicie, pierwszy świat na mapie jest już całkiem skończony. Wiem jakie będą w nim poziomy, wiem o czym będą (chyba), i myślałem nad tym, by otworzyć zapisy do poziomów tylko z pierwszego świata na jakiś czas. Zobaczymy jak nam wyjdzie robienie poziomów, a gdy większość mapy zostanie skończona, otworzymy od razu zapisy do innych światów.
Re: Dyskusja na Temat Gry: Ogólna Dyskusja
Mam jeszcze pomysł puki nikt nie wziął żadnego poziomu:
punching system
[url=Click!]http://www.smwcentral.net/download.php?id=1145&type=patches[/url]
punching system
[url=Click!]http://www.smwcentral.net/download.php?id=1145&type=patches[/url]
Luigi370- Liczba postów : 80
Data rejestracji : 07/10/2011
Age : 25
Re: Dyskusja na Temat Gry: Ogólna Dyskusja
Całkiem ciekawe. Można by tego użyć jako kod do LevelASM do poszczególnego poziomu. Stworzę niedługo temat, w którym będzie można rozważać patch'e, które ktoś chciałby dodać do ROM'a.
Re: Dyskusja na Temat Gry: Ogólna Dyskusja
Tak więc, po pewnym namyśle, doszedłem do wniosku, że dobrze by było, gdyby można też było użyć grafik z SMWC. Trochę sobie nie wyobrażam, gdybyśmy musieli wszystko rysować, nie jest nas tak dużo ... nie przemęczajmy się ... W każdym razie, muzyka to nie jest wielki problem, myślę nad pozwoleniem na użycie paru muzyk z innych gier. A jeśli chodzi o grafiki, to chyba zawsze możemy rip'nąć coś z innej gry Nintendo, co nie jest na SMWC. Efektem byłyby fajne realistyczne grafiki, których chciałbym głównie używać, a byłyby też oryginalne.
...
Po pewnym namyśle dochodzę do wniosku, że jest około 90% szansy na to, że zapisy odbędą się dokładnie 19.11.2011 10:00 (Sobota). Pozostałe 10% też ma jakiś powód. Może się zawsze zdarzyć, zę coś się stanie, i nie wszystko przebiegnie tak jak ma być, w razie jakbym np. z jakiegoś powodu nie miał dostępu do forum (np. odcięty internet, zepsuty komputer), lub gdyby mnie z jakiegoś powodu nie było.
Jakbym sobie przypomniał o czymś ważnym, co jest potrzebne do zapisów a jeszcze nie jest zrobione; postaram się to ukończyć do daty zapisów, albo znajdę jakąś inną drogę aby uniknąć przesunięcia się daty. Jest możliwość, że data może się zmienić, gdyż jest ustawiona tydzień przed i być może znajdzie się wygodniejsza godzina/dzień (wątpię), ale mam nadzieję, że to się nie stanie. Jednakże jednak jestem pewien, że godzina ulegnie zmianie, jako że jest to sobota i każę wam wstawać przed dziesiątą... (we wczorajszą sobotę spałem do 12:00, i nie jestem aż tak okrutny, abyście musieli wstawać wcześnie w sobotę... ) W każdym razie, dzisiaj nie mam już zamiaru nad tym rozmyślać, ale jutro wprowadzę zmiany, jeżeli będą potrzebne.
...
Po pewnym namyśle dochodzę do wniosku, że jest około 90% szansy na to, że zapisy odbędą się dokładnie 19.11.2011 10:00 (Sobota). Pozostałe 10% też ma jakiś powód. Może się zawsze zdarzyć, zę coś się stanie, i nie wszystko przebiegnie tak jak ma być, w razie jakbym np. z jakiegoś powodu nie miał dostępu do forum (np. odcięty internet, zepsuty komputer), lub gdyby mnie z jakiegoś powodu nie było.
Jakbym sobie przypomniał o czymś ważnym, co jest potrzebne do zapisów a jeszcze nie jest zrobione; postaram się to ukończyć do daty zapisów, albo znajdę jakąś inną drogę aby uniknąć przesunięcia się daty. Jest możliwość, że data może się zmienić, gdyż jest ustawiona tydzień przed i być może znajdzie się wygodniejsza godzina/dzień (wątpię), ale mam nadzieję, że to się nie stanie. Jednakże jednak jestem pewien, że godzina ulegnie zmianie, jako że jest to sobota i każę wam wstawać przed dziesiątą... (we wczorajszą sobotę spałem do 12:00, i nie jestem aż tak okrutny, abyście musieli wstawać wcześnie w sobotę... ) W każdym razie, dzisiaj nie mam już zamiaru nad tym rozmyślać, ale jutro wprowadzę zmiany, jeżeli będą potrzebne.
Strona 2 z 2 • 1, 2
Similar topics
» Dyskusja na Temat Gry: Grafika
» Dyskusja na Temat Gry: Patches
» Dyskusja na Temat Gry: Mapa Świata
» Dyskusja na Temat Gry: Ścieżki Dźwiękowe
» Dyskusja na Temat Gry: Patches
» Dyskusja na Temat Gry: Mapa Świata
» Dyskusja na Temat Gry: Ścieżki Dźwiękowe
Strona 2 z 2
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach