Immortal Gaming
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Dyskusja na Temat Gry: Mapa Świata

5 posters

Strona 3 z 3 Previous  1, 2, 3

Go down

Dyskusja na Temat Gry: Mapa Świata - Page 3 Empty Re: Dyskusja na Temat Gry: Mapa Świata

Pisanie  Teo17 Sro Paź 12, 2011 4:06 pm

Przy okazji, skończyłem następną część głównej mapy. Mam nadzieję, że jest okej. Very Happy

Dyskusja na Temat Gry: Mapa Świata - Page 3 Mmpi

Teraz mapa już posiada te odwzorowanie do pod-mapy bagien Luigi'ego370. Smile Tutaj jest mapa z zaznaczonym fragmentem pod-mapy Luigi'ego370:

Dyskusja na Temat Gry: Mapa Świata - Page 3 Mmpj

Ten kwadrat odznacza odwzorowanie pod-mapy Luigi'ego370, a strzałka pokazuje drogę, którą wchodzisz do pod-mapy. Smile
Teo17
Teo17
Admin

Liczba postów : 154
Join date : 05/10/2011

https://immgaming.forumpolish.com

Powrót do góry Go down

Dyskusja na Temat Gry: Mapa Świata - Page 3 Empty Re: Dyskusja na Temat Gry: Mapa Świata

Pisanie  DemXiX Sro Paź 12, 2011 5:01 pm

Wygląda ładnie, nawet bez tych dekoracji :3

DemXiX

Liczba postów : 54
Join date : 06/10/2011

Powrót do góry Go down

Dyskusja na Temat Gry: Mapa Świata - Page 3 Empty Re: Dyskusja na Temat Gry: Mapa Świata

Pisanie  Wormer21 Sro Paź 12, 2011 6:28 pm

Przynajmniej okej? To za mało powiedziane Very Happy. Widzę, że masz talent z robieniem dobrych map. Razz
Wormer21
Wormer21

Liczba postów : 80
Join date : 07/10/2011
Age : 27
Skąd : Sprzed kompa

Powrót do góry Go down

Dyskusja na Temat Gry: Mapa Świata - Page 3 Empty Re: Dyskusja na Temat Gry: Mapa Świata

Pisanie  Teo17 Czw Paź 20, 2011 7:31 pm

Dzięki ludzie. Very Happy Mapa jest powoli w toku, i niedługo dam zdjęcia, oraz odblokuję temat do grafik (czas najwyższy...). Przy okazji, musi być też jakieś wynagrodzenie za dodatkowy świat. Myślę, że można by po prostu dać Yoshi'ego pod koniec dodatkowego świata, aby był jakiś sens przechodzenia tego świata. (no cóż, większość ludzi nie lubi przechodzić dodatkowych rzeczy jeżeli nie przynosi to korzyści, więc...) Wtedy Yoshi nie mógłby być w żadnym poziomie, ale za przejście dodatkowego świata, można by go było sobie brać. (no niestety, Yoshi'ego nie było by można wstawiać w poziomy, no ale przynajmniej dodatkowy świat byłby sensowny, więc myślę, że jesteśmy w stanie zrobić to poświęcenie dla wyniku) Teraz odbiegnijmy trochę od tematu poziomów. Yoshi jest zwierzęciem. Tym zwierzęciem jest dinozaur. Dinozaury nie żyją w teraźniejszości (co chyba każdy wie... Razz), lecz żyły w prehistorii. Skoro Yoshi /dinozaur/ ma czekać w dodatkowym świecie /a dinozaury żyją w prehistorii/, dodatkowy świat powinien mieć tematykę prehistoryczną! Cool Co myślicie o tematyce "Prehistoryczna Kraina"? Myślę, że to w miarę oryginalne, jaka jest wasza opinia?
Teo17
Teo17
Admin

Liczba postów : 154
Join date : 05/10/2011

https://immgaming.forumpolish.com

Powrót do góry Go down

Dyskusja na Temat Gry: Mapa Świata - Page 3 Empty Re: Dyskusja na Temat Gry: Mapa Świata

Pisanie  GlitchMr Pią Paź 21, 2011 10:48 am

Teo17 napisał:Wtedy Yoshi nie mógłby być w żadnym poziomie, ale za przejście dodatkowego świata, można by go było sobie brać. (no niestety, Yoshi'ego nie było by można wstawiać w poziomy, no ale przynajmniej dodatkowy świat byłby sensowny, więc myślę, że jesteśmy w stanie zrobić to poświęcenie dla wyniku)

Ja mam inny ciekawy pomysł. Po prostu użyć "[Xkas] Counter Break Y", ale działającego warunkowo. Jeśli przeszedłbyś odpowiedni event to wtedy kod "Counter Break Y" się nie uruchamia, ale jeśli jeszcze nie przeszedłeś konkretnego etapu to ci kasuje go. W ten sposób można zrobić jakiś etap w którym Yoshi byłby ważny Smile.

Nie możemy jednak użyć oryginalnego patcha "Counter Break Y", ponieważ on pisze dane w tym samym miejscu co "[Xkas] Counterbreak - Start+Select Version". Ale gdyby wstawić do "[Xkas] Counterbreak - Start+Select Version" kod który by zachowywał się podobnie do tego I DZIAŁAŁ WARUNKOWO... brzmi ciekawie...

A i tak przy okazji (z mojego starego hacka, specjalny etap z Yoshim (no dobrze, to test bo nie zmodyfikowałem etapu, ale może zrobię coś w tym rodzaju w The Hack 3...) Smile):



Smile
GlitchMr
GlitchMr

Liczba postów : 35
Join date : 06/10/2011
Skąd : Milanówek

http://glitchmr.pl/

Powrót do góry Go down

Dyskusja na Temat Gry: Mapa Świata - Page 3 Empty Re: Dyskusja na Temat Gry: Mapa Świata

Pisanie  Teo17 Pią Paź 21, 2011 1:36 pm

Brzmi ciekawie, jeżeli udało by ci się coś takiego zrobić to bym to wstawił, Yoshi w poziomie Luigi370 akurat i tak nie był zbytnio potrzebny w porównaniu do innych rzeczy (no cóż, trzeba by też zostawić jakieś pomysły na inne poziomy...). Ale masz rację, w ten sposób można by było użyć Yoshi'ego także w innych poziomach, lecz np. nie dać go do poziomów, w którym jest potrzebny do np. odkrycia sekretu. Brzmi bardzo sensownie, i nawet ułatwiło by kwestię dostawania się po Yoshi'ego do dodatkowego świata. Tyle, że trzeba znaleźć jakieś wytłumaczenie na pytanie: "Dlaczego po przejściu przez prehistorię Yoshi zostaje oswojony i otrzymuje możliwość opuszczenia poziomów wraz z Mario?" Hmmm... Niezły pomysł... Przy okazji, prosiłbym, by używać odpowiednich tematów do odpowiednich filmików. Ten temat to akurat Dyskusja na temat mapy świata, więc twój poziom z Yoshi'm bardziej pasowałby do ogólnej dyskusji na temat gry. Wink
Teo17
Teo17
Admin

Liczba postów : 154
Join date : 05/10/2011

https://immgaming.forumpolish.com

Powrót do góry Go down

Dyskusja na Temat Gry: Mapa Świata - Page 3 Empty Re: Dyskusja na Temat Gry: Mapa Świata

Pisanie  Sponsored content


Sponsored content


Powrót do góry Go down

Strona 3 z 3 Previous  1, 2, 3

Powrót do góry

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach